Sorry...

Men tiden räcker som inte till till allt som jag vill...
De har varit fullt upp med praktiken, en otrolig praktik! Att få se liv komma till världen är något av de häftigaste som finns!

Sen har jag dessutom jobbat i helgen i Gideå.

Och just jaa, va på bio i fredags med Micke, Richard och Marcus, såg senaste Bondfilmen, Skyfall, måste säga att jag tyckte om den! Den va verkligen över förväntan! :D Lätt värd att se!

Igår var jag iväg och red, stretchade ut musklerna och lederna ordentligt och arbetade mkt muskler, hittade även rätt ibland och känslan är ju underbar! :D

Idag har de inte gjorts så mkt, tagit en sovmorgon, duschat läääääääänge :) bakat en kaka och tittar nu på reprisen från förra veckans bonde söker fru!
Ska sen iväg o köpa hårfärg så mamma kan få färga om mitt hår i helgen :) Och sen blir de till att ha praktik ikväll :)

Och nu vet jag inte riktigt vad jag har att säga mer. Att jag kanske måste ta ut pengar om man ska på julmarknad i helgen? De kan va en bra idé ;)
Och att jag lever i en väldig upp och ner värld.
Ena dagen ser jag döden andra dagen ser jag ett nytt liv komma, men de är underbart, jag är glad att jag har fått chansen att dela upplevelser och händelser med människor och jag är glad att jag har gjort de val jag har gjort.

På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Sara Lundin

Ja, jätteskönt att få flytta! Haha, du gör rätt i att vänta på bilder, det kommer såklart när det är tapetserat osv :D

Ååh, mysigt med julmarknad! Blir avis ;)

Kramkram!

Svar: Va härligt :D Låter bra de :D Ska bli kul att se :D

Haha jaa de va mysigt :) Egentligen åker man mest dit för att träffa folk ;) Men hittade lite julklappar iaf :P
Vad har du gjort i helgen då?
Kramkram!
Bettan

2012-11-13 @ 20:53:44
URL: http://saralundins.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, skoj! Julmarknader är en av de mysigaste sakerna på hela året tycker jag, älskar Jamtlis julmarknad, den är så himla mysig! Man kan åka hundspann, åka hästsläde, handla knäck och kolor av riktiga gamla baktanter, det är riktig gammaldags julmarknad :)

I helgen har jag inte gjort så mycket.. Packat och sådant inför flytten haha. Trist men det måste göras ..

Kram!

Svar: ja de är ju de :D Jaa, de va jätte länge sen jag va iväg på den faktiskt :O jaa och jag längtar o hoppas att Micke får ledigt :D

okej, men de är ju nice ändå :D Fick ni hyresnissar nu då? :)

Kram!
Bettan

2012-11-20 @ 13:05:29
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0