Dåligt med inlägg...

Joo jag vet att jag har varit sämst på att blogga på toooook jävla länge.. Men grejen är att de har inte funnits tid..
Jag har jobbat hundra procent, pluggat, ridit, fixat här hemma, plockat bär, plockat svamp, hundkurs osv.
Fattar faktiskt inte hur tiden ska räcka till om jag ska va ärlig.
Samtidigt som de är skönt när de är fullt upp.

Ska egentligen sova nu då jag ska jobba natt till natten meen jag har en tid hos barnmorskan klockan nio, äntligen har kallelsen för cellprov kommit, jag har ju väntat hela sommaren ;)

Ute verkar de regna dessutom.. Blir en inne sovar dag idag, inte Dalton emot som de verkar, han ligger på filten o halvsover för tillfället.

Annars då? Jo jag och Micke förlovade oss i lördags, ett inlägg om detta kommer senare :)

Men nu är de dags att packa ihop sig och åka!

Ma höres o råkes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0