Vart tog böckerna vägen?

Jag beställde för flera veckor sen via en boksida då de var endast där jag hittade en specifik bok jag ville ha, dock har böckerna inte kommit, väntade en vecka, väntade två! Nu vart jag sur, ringde och frågade vart faaan mina böcker var, nej men jag har ju inte beställt nå böcker! WHHHAAAATTTT????!!!!
De är inte sant, här har jag suttit i veckor, väntat och väntat, för jag fick en bekräftelse på att jag hade beställt böckerna! Så man antar ju att böckerna är på väg, dock inge kolli nr eller så men ändå.
Så jag annulerade den såkallade beställningen, tackade för mig och beställde böckerna ifrån ett annat bokförlag. Ha den ni! Där tappade ni mig som kund förever äääänd äver :P
Plus att de vart billigare såhär :)

Men min bok till skolan är iaf påväg med posten fick jag sms om igår :) That feels good ! :D Ska ju börja plugga den här veckan egentligen så.

Igår kväll var jag till Hemling och red igen :) De känns sjukt skönt att rida igen, börjar hitta igen lite (tror jag iaf).
Har lite känningar i lårena, på de rätta ställena och i ryggen då jag verkligen försökte hålla en riktig sits och rygg, försökte verkligen spänna magmusklerna så man skulle bli så rak som möjligt, sjukt trött efteråt och när väckarn ringde åtta, vände jag på mig eftersom Dalton sov så hårt :P
Och sov till nio då jag vaknade av att Dalton antagligen hade en mardröm..

Igår åkte för den delen alla de gamla döda blommorna åt helvete, okej, i korgen jag har köpt, ska tömma den sen ;)
Jag klippte ner och tog reda på alla örterna där ute, planterade om jordgubbsplanten och satte nya sticklingar :)
Och jag var ner och handlade nya fina baljor till dom :)
Känns som att hösten snart kan få komma sådär mkt så de blir fint också :) Ska nog försöka mig på att ta ner rönnbär idag och torka till fåglarna, här ska de sparas in på mat :P

På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Sara

Han är smed/svetsare på Attacus stål&smide här i stan :) Jo, men det vore som skönt att komma bort från den här skitlägenheten snart, så tröttsamt att det är så svårt att få lägenhet :(

Haha, var glad då att inte Dalton träffat Pentti.. Han är ju helfläng jämt ;) fast han börjar faktiskt bli lite mer strukturerad.. även om han är korkad som få, haha..

Åååh, jag vill också ha en gård så jag får pyssla med blommor, blir så avis!

kram!

2012-09-04 @ 15:21:24
URL: http://saralundins.blogg.se
Postat av: Elvira | SSLEVIS.BLOGG.SE |

Halloj!
Nu har jag och min bästavän en frågestund på vår blogg!
Fråga gärna en kul fråga!
Direktlänk till inlägget: http://sslevis.blogg.se/2012/september/fraga-oss-vad-ni-vill.html#comment

2012-09-04 @ 19:27:06
URL: http://sslevis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0