Julkort

Än en gång har de gått oändligt lång tid mellan mina skriverier..
Men livet rullar på, två hästar, en hund och en sambo tar upp all tid som finns över efter jobbet. Och jaa ngr avsnitt av Big bang theory ;) Jag kommer bli ledsen när jag har tittat på alla avsnitten, vad ska jag då göra? Börja om?
 
Iaf så dricks de vin ur vanliga dricksglas ikväll, pissljummet dessutom om nån vill veta ;) Allt för att solla ut alla intryck från dagens arbetspass och tömma hjärnan och för att jag skulle orka göra ämne till kakorna imorgon och koka saltlagen till skinkadjäveln. 

Andra advent har varit men den riktiga julkänslan har inte infunnit sig än... Kan va stressen som är innan jul, allt handlande, bakande, fixande och allt annat än roligt väder.. 

Men jag har pysslat iaf detta är mästerverken!



 
Så ni ska va glada ni som får dom för detta va inge roligt jobb hela tiden ;)
 
Jag har dessutom ett över som jag hade velat skicka till mormor, visat vilket tålamod jag äntligen har jobbat upp och för att jag älskar henne! Saknaden blir som värst innan jul, det känns som att de va din högtid! 
Med alla funderingar kring hur mitt liv kommer att bli i framtiden och saknaden av dig så känns julen inge rolig just nu! Jag önskade att du bara kunde komma tillbaka till oss, så allt kunde bli som de alltid var! 
Alla perfekta kakor, alla skratten och all god mat! 
Jag saknar dig mormor! Du fattas mig! 
Om de ändå gick att skicka brev till himlen så skulle jag göra de... 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0