Tiden rinner iväg...

Och jag med tiden eller nått sånt.. 
Va några veckor sen jag bloggade sist.. De är mkt annat som gör att bloggandet stannar upp..
 
Sen sist då? Joo, Micke o jag har sagt upp oss, vi flyttar inom en snar framtid. Nya jobb o nya möjligheter. 
De sämsta är att flyttpacka, sjukt trist! Men första lasset är iaf på annan ort så de känns bra, en början :) 
 
Annars rullar livet på, jobb, mat, förkylningar och förhoppningsvis kommer man igång och kan börja åka skidor igen! Saknar de men jag antar att ingen har fixat spåret sen senaste snöovädret. För vem hinner de när de är allt annat som måste göras med snön? 
 
Har idag valt tapeter till nya lyan :) De är roligt om ngt, beslutsångest på hög nivå måste jag säga, meen jag tror de kan bli snyggt :) 
 
Men ni, har även kokat ihop en tassalva ikväll, den ni ;)
 
Nej dags att peta in en ny pinne i brasan och försöka packa en låda till..
 
På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Monika

Men hej å hå, vart tar ni vägen ??? Om ni flyttar långt så lycka till och tack för allt :)
Det har varit kul att ha jobbat med dig, lycka till med allt
kram monika

Svar: Vi flyttar till underbara Jämtland :) Tack själv, det har varit härligt att få jobba med dig också, dagarna har som flugit fram när ett gott skratt finns nära tillhands :) Tack så mkt :)
Kram
Bettan

2013-02-12 @ 09:33:36
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
Postat av: Monika

Kram och lycka till ! Tillbaks till rötterna :)
kram kram och tänk på oss ibland
Monika

Svar: Ojaa, tillbaka till alla småttingar jag har där hemma :)Klart jag kommer att tänka på er :) Man vet aldrig, jag kanske kommer tillbaka ;)
Kramkram
Bettan

2013-02-18 @ 16:15:07
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0