Life

Livet rullar på! Helt sjukt fort, med massor att göra, massor av måsten och tröttheten stiger in med stormsteg.. 
Bara allt blir klart ska jag ta ledigt! De behöver jag :) Men än så länge måste några måsten bli klara först.
 
Annars då? Bygger, målar, funderar, handlar, plockar svamp, hinner med nån ridtur då och då. Känner att jag o Fixa inte har hunnit jobba igenom allt som vi lärde oss på ridlägret, vilket vi behöver göra.. Meen tänk om dygnet hade 24timmar mer? Då kanske man skulle hinna med allt som man hade velat hinna med ;) 

For ju ner till Krylbo o en liten bit nedanför där till o med och köpte mig en sadel och det följde en massa mer grejer, sju täcken, en hel påse med reflexer, fyra sadelpaddar, skor, snösulor, brodd, en tvättmaskin, foder, smörjmedel, träns, bett, extra tyglar, inspänningstyglar o faaan o hans moster :) Lätt värt att åka ner, skulle bara fått tag på den där sadelmakarn så hon kunde komma ut o prova sadlarna också.. 
 
Men idag hämtades det ännu mer hö :) Och Björn har skjutsat upp en bal åt oss så hon har ngt att äta ute i hagen en mkt glad o nöjd tjej där ute :) 
 
Just nu eldas det, myser i soffan med tvn igång och väntar på att mannen i mitt liv ska komma hem från skogen så jag får krypa ner under täcket o snusa på hans hår och höra han somna. 
 
Nästa gång blir de kanske ett inlägg med bilder om ni har tur ;)
 
På återläsning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0