julafton om fem dagar

De är ju helt sjukt! Vart tar tiden vägen egentligen? 
Och jul känslan när ska den infinna sig? 
Idag har de iaf vräkt ner snö så vitt o fint är de alltid :-) 
Bakat kavring idag, den luktar inte som den gör när man köper den på affären... jaja får smaka en bit o smakar de inte som de ska köper jag en! Och äter självklart upp den här också men inte på julafton ;-) 
 
Annars då? Jo ryggen sitter där den sitter... så håll tummarna att de senaste tabletterna hjälper... hämtade ut dom idag för sjukvård tänker jag då aldrig mer söka i kälarne iaf! Sura griniga sjuksyrror kan jag leva utan! 
 
Och igår jobbade jag fast jag inte skulle jobba, vart inbeordrad, Hej jul bonus glad o se dig sa jag och kramade om chefen :-) 
 
Sökt in på två nya kurser som börjar i februari,  spännande ska de bli! 
 
Har även skickat en intresse anmälan om en annan kurs,  får se om den krockar med någon av dom andra bara... 
 
Nej nu är de nog dags att kolla till skinkan! Tjuvstartade med den lite tidigare i år än annars. 
 
På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0