Redan 21 januari....

Och tiden har gått alldeles för fort som vanligt!
 
En snabb resume av allt då kanske?
 
Innan jul fick jag besked om att jag va friskförklarad! Bästa julklappen ever! Den största och tyngsta stenen som någonsin har legat på ett bröst släppte. Vilket resulterade i att jag sov, sov och sov... 
En tröttare jul får man leta efter, men efter nått års väntan, ovetande och orolighet så är de kanske inte så konstigt?
 
Men jul va fint, utan den minsta julkänsla för den sov jag nog bort ;) 
Jobbade mest hela julhelgen vilket jag verkligen tycker om. Alla fina kläder, det luktar gott, de är god mat och härlig stämning. Tills man kommer hem och känner tystnaden då är den ganska skön ;) 
De värsta med julen va den anhörige som ringde till sin äldre och berättade att de inte skulle komma på julafton... Den äldre är dement så de hade varit bättre att inte ringa alls om detta utan kommit på juldan istället bara... 
En ledsen äldre är hemskt att försöka få glad i vanliga fall men på jul blir de ju ännu ledsnare.. :-( 
 
Nyår firades väldigt lugnt med Rickard och Micke! Ganska skönt när man fortfarande inte hade tagit igen sig. 
 
Sen så har jag kommit in på hästmassörs utbildningen nere i Skåneland, första resan ner är i februari, biljetterna beställda och allt är klart! 
 
Jag har även anmält mig till en endagskurs i Umeå i februari och sen ska jag nog iväg på seminaruim också i februari så de känns som att de blir en intensiv månad ;) 
 
Jo jag har fått min fasta tjänst också, de tog bara en månad innan jag fick skriva på papprena ;) 
 
I övrigt har jag inte så mkt mer att säga, mina nya fina gardiner väntar på att få hängas upp ;)
 
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0