Snart 1:a april...

De är helt sjukt va tiden går fort fram... 
Om en vecka sitter jag på tåget på g ner till Skåne igen :O 
 
Utbildningen är härlig :) Jag älskar att spendera tid med hästar och hästfolk, de är rogivande och sen att se att de fatiskt händer nått av de jag gör är ju ännu häftigare. Mitt lilla livselexir <3
 
I övrigt då? Jo jobbar och sliter. 
Dragits med en förkylningshelvete över en vecka nu...
Vädret är växlande idag.. Ena stunden är de endast grått, i nästa lite solsken och sen vrål snöar de :O 
April väder riktigt... 
 
Försöker mig på att göra andra delprovet i skolarbetet.... De går allt annat än bra, jag vet vad de handlar om men kan inte koncentrera mig för fem öre.. Så de vart ett blogginlägg istället ;) De första på vääääldigt länge.
 
Jo ni, jag har ju varit iväg på en endagskurs om örter :) De va spännande och va mkt trevligt folk man träffade :)
 
Har hittat ännu en utbildning jag vill gå när jag är klar, om jag blir klar, om jag klarar helvetes provet.. Håll tummarna i januari. 
Har även hittat en kort kurs på typ tre dagar som är i sommar som jag är lite nyfiken på. :)
 
På hästfronten har jag bestämt mig för att betäcka Fixa :) Jag ska skaffa mig en alldeles egen liten boll som ska bli min tävlingskompis! De är långt dit men drömmar ska man ha :) 
Saedis flyttar hem till sin matte i maj vilket känns vemodigt då vi har kommit så långt i hennes utveckling... 
 
Dalton fyllde två år förra veckan, vart har den tiden tagit vägen?
Och Micke fyllde också år :) 
 
Nej återgå till studierna då? Så ser vi när jag lyckas blogga åter igen ;)
 
På återläsning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0